RU UZ
Выберите город:
Toshkent sh., Alisher Navoiy ko'chasi 16A, ofis: 501
+998 (71) 203-70-77
+998 (93) 103-70-77
+998 (71) 203-70-77
+998 (93) 103-70-77
telegram orqali yozish
whatsapp orqali yozish
Qo'ng'iroq qiling
Bosh sahifa Yangiliklar Qo’ng’iroqlar markazi uchun IP telefoniya

Qo’ng’iroqlar markazi uchun IP telefoniya

24 Yanvar 2022

Последние новости

22.04.2022
Birunchi 3CX sozlash
Читать далее
20.04.2022
Wi-Fi ulanish nuqtalarini o’rnatish
Читать далее
ЧИТАТЬ ВСЕ НОВОСТИ

Texnologiyaning hozirgi rivojlanish darajasi telefon aloqalarini imkon qadar avtomatlashtirilgan qilish imkonini beradi. Ushbu texnologiyalar yordamida qo’ng’iroq markazi operatorlari kiruvchi qo’ng’iroq paytida chiquvchi raqamni qo’lda terish uchun vaqt sarflashlari shart emas. Bu ish maxsus dasturlar tomonidan amalga oshiriladi va ixcham USB minigarnituralari telefon qurilmalarini almashtirdi. IP-telefoniya texnologiyasidan foydalanish orqali dunyoning istalgan nuqtasida qo’ng’iroq markazlari tashkil etiladi. Shu bilan birga, hamkasblar korxona hududida ham, uning tashqarisida ham joylashishi mumkin.

Nima uchun IP-telefoniya?

IP-telefoniya xizmati boshqa aloqa usullariga nisbatan bir qator afzalliklarga ega. Ulardan ba’zilari biznesga tegishli va webmasterlarga kamroq ta’sir qiladi. Umuman olganda, bu shunday:

– Uskunalar xarajatlarini kamaytirish. Sizga kerak bo’lgan narsa – kompyuter, naushnik va internet kabeli.

– Funktsionallik. Siz qo’ng’iroqlarni boshqa joyga yo’naltirishni, yozib olishni va saqlashni sozlashingiz, ovozli menyuni o’rnatishingiz mumkin.

– CRM tizimlari bilan integratsiya qilish qobiliyati. Bu nuqta har qanday biznes uchun juda muhimdir. 1C, Bitrix24 va Amo bilan integratsiyada muammo emas.

– Siz tarmoqni tezda kengaytirishingiz mumkin. Bugun siz o’zingiz telefonda o’tirishingiz mumkin, ertaga esa bir nechta operatorlarni yollashingiz mumkin. Endi, IP-telefoniyadan foydalanib, siz qo’shimcha kabellar va simlarsiz ishlaydigan ofis telefoniyasini tashkil qilishingiz mumkin.

– Mobillik. IP telefoniyadan mobil qurilmangizdan foydalanishingiz mumkin. Mijozlar bilan bog’liq har qanday muammoni dunyoning istalgan nuqtasidan hal qilish mumkin. Qo’ng’iroqlarni boshqa raqamga yo’naltirishni sozlash uchun siz mobil sozlamalaringizga o’tishingiz kerak.

Tariflarni tejash

Hozirgi vaqtda IP-telefoniyaga o’tish pulni tejashning eng foydali usullaridan biridir.

Qoidaga ko’ra, shaharlararo va xorijiy qo’ng’iroqlar uchun tariflar an’anaviy uyali aloqa operatorlariga qaraganda bir necha baravar past. Hamkasblar va mijozlar bilan muloqot qilish uchun kompaniya ofisida korporativ tarmoqda bepul qo’ng’iroqlar mavjud. Siz turli shahar va mamlakatlardagi hamkasblaringiz bilan bepul muloqot qilishingiz mumkin. Roumingga ehtiyoj yo’q. Ish safarida bo’lsangiz, ishdagi hamkasblaringizga qo’ng’iroq qilish uchun pul to’lashingiz shart emas.

 

| IP-telefoniyani o’rnatishga buyurtma bering

 

Kiruvchi qo’ng’iroqlarni boshqarish

Naumen Contact Center xizmati har qanday turdagi telefon qo’ng’iroqlarini qabul qilish imkonini beradi – PSTN dan keladigan qo’ng’iroqlarni; mobil telefonlar va veb-saytlardan qo’ng’iroqlar. Turli loyihalarga xizmat ko’rsatish qobiliyati va qobiliyatiga ega bo’lgan operatorlarga qo’ng’iroqlarni avtomatik ravishda tarqatish orqali. Tizim avtomatik ravishda qo’ng’iroqlarni navbatlar o’rtasida, javob kutish uchun ma’lum vaqt chegaralariga muvofiq taqsimlaydi. Telefon sozlamalarida siz abonent bilan ulanishda avtomatik ravishda ochiladigan dialog oynalarini sozlashingiz mumkin.

Biroq, boshqa tizimlar bilan solishtirganda, Naumen aloqa markazi «cho’kish» xizmat ko’rsatish darajalari (SL) sabablarini tezda aniqlash qobiliyatiga ega. Ushbu panel tufayli siz barcha asosiy parametrlarni bilib olishingiz mumkin. Kiruvchi/yoki vaqt oqimining (AHT), qo’ng’iroq ishi (ACW) va boshqa omillarning keskin o’zgarishi bilan menejer muammoli vaziyatni bartaraf etishga qaror qiladi.

IP-telefoniyaga ulanish uchun qo’ng’iroq markaziga nima kerak

Qo’ng’iroqlar markazini qurish platformasini tanlash uchun siz o’zingizning PBX yoki virtualga ega bo’lishingizni hisobga olishingiz kerakmi? PBX dan IP ga o’tish uchun siz VoIP shlyuzini sotib olishingiz kerak. Raqamni o’zgartirishning hojati yo’q, faqat tarif pasayadi va boshqa imkoniyatlar paydo bo’ladi, tahlillar ko’proq bo’ladi.

Masofadan boshqarish tizimi bilan ishlashingiz va shaxsiy hisobingizda statistik ma’lumotlarni olishingiz mumkin.

Sizda oddiy statsionar telefon yoki dasturiy ta’minotga ega smartfon va maxsus SIP telefon bo’lishi kifoya. O’rnatilgan minigarniturali eshitish vositasi yordamida IP-telefoniyani kompyuter yoki noutbukga ulash mumkin.

 

| Bizning do’konimizda IP-telefoniya uchun kerak bo’lgan hamma narsani xarid qilishingiz mumkin

 

Для получения подробной информации оставьте заявку:
ОСТАВИТЬ ЗАЯВКУ