Выберите город:
Toshkent sh., Alisher Navoiy ko'chasi 16A, ofis: 501
+998 (93) 103-70-77
+998 (93) 103-70-77
+998 (93) 103-70-77
+998 (93) 103-70-77
telegram orqali yozish
whatsapp orqali yozish
Qo'ng'iroq qiling
Bosh sahifa Yangiliklar VoIP provayderining SIP magistralini sozlash

VoIP provayderining SIP magistralini sozlash

1 Noyabr 2022

So'ngi yangiliklar

28.03.2024
Qanday yong’inga qarshi tizimlar mavjud
Davomini o'qish
19.03.2024
Kalit kalit avtomatik to’xtash joyiga buyurtma berish: asosiy qadamlar va maslahatlar
Davomini o'qish
BARCHA YANGILIKLARNI O'QING

Kirish va shartlar

Tashqi raqamlarga qo’ng’iroq qilish uchun kamida bitta SIP trunk / VoIP provayderi yoki VoIP shlyuzi 3CX tizimiga ulangan bo’lishi kerak. VoIP / SIP provayderlari (tashuvchilar) klassik telekommunikatsiya tashuvchisining jismoniy liniyalarini almashtiradigan virtual (mantiqiy) telefon raqamlarini taqdim etadilar. VoIP operatorlari sizning ATSingizga ulanadigan turli shahar va mamlakatlardagi mahalliy raqamlarni taklif qilishlari mumkin.

Muhim! Mahalliy yoki hostingda o’rnatilganlar uchun siz xavfsizlik devorini tekshirishingiz kerak! Xavfsizlik devorini toʻgʻri sozlash uchun xavfsizlik devori konfiguratsiya qoʻllanmalariga qarang.

1-qadam: Qo’llab-quvvatlanadigan VoIP provayderida hisob qaydnomasini ro’yxatdan o’tkazing

Avvalo, mamlakatingizdagi VoIP provayderidan magistral/raqam sotib oling. 3CX tizimi tomonidan rasman qo’llab-quvvatlanishi ma’qul. Bunday holda, 3CX u uchun tayyor konfiguratsiya shablonini taqdim etadi, u provayderning parametrlarida yoki 3CX tizimida o’zgarishlar kiritilganda avtomatik ravishda yangilanadi.

2-qadam: 3CX-ga VoIP operator hisobini qo’shing

VoIP operatoridan hisob parametrlarini olgandan so’ng uni 3CX ga ulang:

аккаунт VoIP-оператора в 3CX

  1. 3CX boshqaruv interfeysida “SIP Trunks” > Add SIP Trunk ni tanlang.
  2. VoIP operatori ishlaydigan mamlakatni tanlang.
  3. Asosiy SIP magistral raqamini kiriting. Raqamning formatiga e’tibor bering. Ba’zan raqamlar e164 formatida ko’rsatilishi kerak (masalan, +12015353637), lekin buni operatorning texnik yordami bilan aniqlashtirish yaxshiroqdir.

основной номер SIP-транка

       4. Shartnoma tuzilgandan so’ng provayder sizga bergan autentifikatsiya identifikatori va parolini ko’rsating.

       5. Operator tomonidan ushbu magistralga berilgan DID raqamlarini qo’shing. «DIDs» yorlig’iga o’ting va raqamlarni qo’shish uchun “Add Single DID” dan foydalaning. Odatiy bo’lib, ushbu raqamlarga qo’ng’iroqlar operator kengaytmasiga yuboriladi. Siz ularni «kiruvchi
qoidalar» interfeysi bo’limida DID uchun kirish qoidasini yaratib, ularni boshqa yo’nalishga yo’naltirishingiz
mumkin.

       6. «Caller ID» yorlig’ida abonentga qo’ng’iroq qilganingizda ko’rsatiladigan magistralning raqamini (Caller ID) ko’rsating.

       7. Magistral sozlamalarini saqlash uchun «OK» tugmasini bosing.

3-qadam: SMS / MMS-ni sozlang (ixtiyoriy)

Настройте SMS / MMS (опционально)

Ushbu imkoniyat amerikalik va kanadalik foydalanuvchilar orasida eng ko’p talab qilinadi. AQShda standart DID raqamlari SMS qabul qilishi va yuborishi mumkin. Sizning sip Trunk-ni SMS bilan ishlash uchun ham sozlash mumkin:

  1. «SMS» yorlig’iga o’ting va SMS-ni qo’llab-quvvatlashni yoqing.
  2. VoIP provayder portalida Access Key va Secret Key tugmachalarini oling. Ularni 3CX interfeysida ko’rsating.
  3. 3CX WebHook URL-ni yaratadi.
  4. Provayderingiz portaliga o’ting va tegishli provayderni sozlash bo’yicha qo’llanmada ko’rsatilgandek veb-Hook-ni joylashtiring

1. Bandwidth
2. Flow route
3. VoxTelesys
4. provayderning o’zi tomonidan qo’llab – quvvatlanadi-Telnyx, Twilio
5. qo’shimcha qo’llanmalar sip provayderlari sahifasida mavjud.

       5. Endi kiruvchi SMS – xabarlar qaerga yuborilishini ko’rsating:

  1. StartUP: SMS-xabarlar «Office settings» > «Call routing» da ko’rsatilgan marshrut orqali yuboriladi. Agar ushbu magistralda boshqa DID mavjud bo’lsa, “Voice & chat” bo’limidagi “+ Add DID” tugmasini bosing.
  2. Dedicated (PRO & ENT):

1. Agar sizning yuk mashinangizda bitta raqam bo’lsa, “General” yorlig’iga, “Route to” bo’limiga o’ting va ochiladigan ro’yxatdan variantni tanlang. SMS-xabarlar individual foydalanuvchiga, guruhga yoki navbatga etkazilishi mumkin.
2. Agar SIP Trunk-da bir nechta raqamlar bo’lsa, “DIDs” yorlig’iga o’ting va ularni belgilang. Keyin chap Menyuda “Inbound Rules” bo’limiga o’ting, “+ Add DID Rule” tugmasini bosing va har bir raqam uchun marshrutizatsiyani sozlang.

6. Foydalanuvchilarning SMS bilan ishlash qobiliyatini yoqing (sukut bo’yicha SMS bilan ishlash o’chirilgan):

  1. StartUP: veb-mijozda “Office Settings” > “Users” o’ting va foydalanuvchini tanlang. Ochilgan ro’yxatdagi “Messaging” ostida yaratilgan sip Trunk-ni tanlang. Keyin “Save” tugmasini bosing.
  2. Dedicated (PRO & ENT): boshqaruv interfeysida “Users” bo’limiga o’ting va foydalanuvchini tanlang. “General” yorlig’ida “Enable SMS” bo’limiga o’ting. Variantni yoqing va ochiladigan ro’yxatda yaratilgan sip Trunk-ni tanlang. Keyin «OK» tugmasini bosing.

 

4-qadam: magistral orqali qo’ng’iroqlar uchun chiqish qoidasini yarating

Chiquvchi qoidalar chiquvchi qo’ng’iroqlar yo’naltirilishi kerak bo’lgan yo’nalishni (SIP Trunk yoki VoIP shlyuz) ko’rsatadi. Yo’nalish qaysi foydalanuvchi yoki guruh qo’ng’iroq qilishiga qarab tanlanadi; terilgan raqamdan (prefiks) yoki raqam uzunligidan. 3CX orqali tashqi abonentlarga qo’ng’iroq qilish uchun kamida bitta chiqish qoidasini yaratish kerak.

правило для вызовов через транк

3CX interfeysida chiquvchi qoidani yaratish va uni qaysi qo’ng’iroqlar uchun qo’llashni ko’rsatish uchun:

  1. 3CX boshqaruv interfeysida “Outbound Rules” ga o’ting, “Add” tugmasini bosing va yangi qoida nomini kiriting.
  2. “Apply this rule to these calls” bo’limida ushbu qoida ishlashi kerak bo’lgan mezonlarni ko’rsating:

       3. “Make outbound calls on” – siz qo’ng’iroq yuboriladigan beshta magistral yoki shlyuzni belgilashingiz mumkin. Agar ro’yxatdagi birinchi magistral mavjud bo’lmasa yoki band bo’lsa, 3CX qo’ng’iroqni avtomatik ravishda muqobil yo’nalishlarga yo’naltiradi. Muvaffaqiyatli qo’ng’iroq qilish yoki “Block Calls” marshrutiga erishishgacha bo’lgan barcha yo’nalishlar ketma-ket tanlanadi.
       4. Chiquvchi qoidaga mos keladigan raqam SIP operatoriga yoki VoIP shlyuziga o’tkazilishidan oldin o’zgartirilishi mumkin. Buning uchun quyidagi parametrlardan foydalaniladi:

 

| Mutaxassislardan 3CX sozlamalarini buyurtma qiling

 

Qo'shimcha ma'lumot olish uchun so'rov qoldiring:
MUROJAATINGIZNI TAQDIM QILING