3CX Android / iOS uchun mobil ilovalar, Windows uchun dasturiy telefonlar va brauzer tufayli dunyoning istalgan nuqtasidan muloqot qilish imkonini beradi. Endi siz doimo ishga qo’shilasiz! Shuningdek, mijozlar 3CX Live Chat veb-sayti aloqa vidjeti yoki Facebook Messenger integratsiyasi orqali istalgan vaqtda siz bilan bog‘lanishlari mumkin.
Android va iOS qurilmalari uchun 3CX ilovalari
- Dunyoning istalgan nuqtasiga qo’ng’iroq qiling va qo’ng’iroq qiling
- Video konferentsiyalarni yarating
- Ichki chat va SMS xabarlar
- Facebook biznes sahifangizdagi xabarlarga javob bering
- Ovozli konferentsiyalar
- Smartfoningizdan bepul VoIP qo’ng’iroqlari
- Shifrlash va xavfsizlik
Qulay veb-mijoz/Windows ish stoli ilovasi
- Istalgan joydan masofaviy ish – kuchli UC imkoniyatlariga ega ko’p maqsadli veb-ilova
- Brauzeringizdan to’g’ridan-to’g’ri qo’ng’iroq qiling, IP telefoningiz yoki smartfoningizdan qo’ng’iroqlarni boshqaring
- Bir marta bosish bilan integratsiyalangan video konferentsiya
- Qo’ng’iroqlarni boshqarish uchun mahalliy Windows ish stoli ilovasi
- To’g’ridan-to’g’ri CRM tizimidan qo’ng’iroq qiling
- MS Teams va MS 365 bilan xususiy integratsiya
- Xodimlarning holati / mavjudligini ko’rsatish
3CX Live Chat – veb-saytingiz uchun yangi avlod aloqalari
- Veb-saytingizga tashrif buyuruvchilar bilan muloqot qiling
- Kiruvchi suhbatlarni qayta ishlash uchun navbatlar yarating
- Veb-mijoz yoki 3CX ilovasi orqali javob bering
- Chatlarni boshqa xodimlarga tarjima qiling
- Bir marta bosish orqali suhbatni ovozli yoki video qo’ng’iroqqa aylantiring
- Har xil chat hisobotlari
- Rahbarlar uchun chat monitoringi xususiyatlari
Facebook Messenger bilan integratsiya
- FB biznes sahifasi bilan integratsiya – barcha xabarlar 3CX veb-mijoziga o’tadi
- Operatorlar Facebook-ga kirish imkoni bo’lmagan xabarlar navbatlariga ulangan
- Xabarlarni bir guruh operatorlar uchun navbatga yo’naltirish
- Navbat va individual agentlar tomonidan chat hisobotlari
Biznes uchun SMS/MMS yuborish va qabul qilish
- Mijozlaringizga SMS/MMS yuboring
- Qo’ng’iroq yo’qolmasligi uchun bir guruh operatorlarga SMS yuboring
- Operatorlar shaxsiy mobil raqamlarini ko’rsatishlari shart emas
Integratsiyalashgan video konferentsiya
- 250 tagacha ishtirokchi uchun bepul xizmat
- Bir marta bosish bilan 3CX interfeysidan to’g’ridan-to’g’ri ishga tushiring
- Konferentsiyada oddiy telefondan ovoz bilan qatnashish mumkin
- Konferentsiya profillari: video konferentsiya yoki vebinar
- Ishtirokchilar muammolarini tezda hal qilish uchun kompyuterni masofadan boshqarish
- Konferentsiyada namoyish qilish uchun PDF-fayllarni oldindan yuklang
- Hamkorlik uchun elektron flipchart
- Taqdimotchi yoki ishtirokchi ekranini baham ko’ring
- Elektron so’rovlar va ovoz berish
- Video konferentsiyani yozib olish
- Konferentsiya davomida ishtirokchilar o’rtasida suhbatlashing va fayllarni almashing
Call-markaz va aloqa markazi 3CX
3CX xizmat sifatini yaxshilash, sotishni ko’paytirish, xodimlarning mehnat unumdorligini oshirish va mijozlarga tezkor yordam ko’rsatish uchun kengaytirilgan aloqa markazi imkoniyatlarini taklif etadi.
- Operator paneli va qo’ng’iroq markazi ma’lumotlar paneli
- Call-markaz hisobotlari: foydalanuvchi faoliyati, navbatning ishlashi, SLA muvofiqligi va boshqalar
- Real vaqt rejimida statistika va navbatdagi agentlarga qo’ng’iroq qilishning turli strategiyalari: aylanada uchta va boshqalarga qo’ng’iroq qiling
- Rahbarlar uchun suhbatlar va suhbatlarni kuzatish uchun xususiyatlar
- MS 365 xizmatlari va Microsoft Teams bilan integratsiya
- Mashhur CRM tizimlari bilan integratsiya – Salesforce, Freshdesk va boshqalar
- O’zingizning integratsiyalaringizni yaratish uchun 3CX CRM API
- Qo’ng’iroqni yozib olish
- Shift ishi / IP telefonlarida foydalanuvchini ro’yxatdan o’tkazish
- 3CX CFD ishlab chiqish muhitida o’z ovozli ilovalaringizni yarating
Xarajatlarni kamaytirish
3CX aloqa xarajatlarini sezilarli darajada kamaytirish imkonini beradi.
- Aloqa xarajatlarini 80% gacha kamaytirish
- Foydalanuvchilar soni bo’yicha emas, balki bir vaqtda qo’ng’iroqlar bo’yicha litsenziyalash
- Ofis ichida va masofaviy filiallar bilan bepul muloqot
- Veb-mijoz va iOS/Android ilovalari orqali mobil/masofaviy xodimlar bilan bepul muloqot
- Eng qulay tariflarga ega yirik operatorlardan liniyalarni ulash
- WebRTC texnologiyasidan foydalanish tufayli 800 ta raqamni olib tashlash
- Mijozlarni mahalliy telefon raqamlari bilan ta’minlash uchun xalqaro DID va IP telefoniyadan foydalanish
Xavfsizlik va ortiqcha
3CX yuqori xavfsizlik VoIP uchun standartni o’rnatadi. PBXga turli xil hujumlardan himoya qilish uchun 3CX bir qator maxsus ishlab chiqilgan mexanizmlarga ega:
- Kengaytirilgan xavfsizlik uchun maxsus veb-server konfiguratsiyasi
- SIP xakerlik yordam dasturlarini avtomatik aniqlash va blokirovka qilish
- Global IP qora ro’yxati orqali avtomatik tahdidni blokirovka qilish (agar PBX ma’muri tomonidan sozlangan bo’lsa)
- 3CX ilova trafigi 3CX tunnelida shifrlangan
- Ovozli trafikni SRTP orqali shifrlash mumkin
- SSL server sertifikatlarini avtomatik yaratish va yangilash
- Qualys labs tomonidan A+ va Immunilabs tomonidan A bahosi
- Xatolarga chidamlilik – serverning bir zumda avtomatik zaxiralanishi
- Brauzer va 3CX boshqaruv interfeysi o’rtasida HTTPS trafigini shifrlash
- IP-manzillar orqali boshqaruv interfeysiga kirishni cheklash
Oqim dizayneriga qo’ng’iroq qiling
3CX Call Flow Designer ovozli ilovalarni ishlab chiqish muhiti kiruvchi qo‘ng‘iroqlarni tezkor aqlli qayta ishlashni sozlash imkonini beradi. Mijoz tajribasini sezilarli darajada yaxshilaydigan ovozli ilovalarga misollar:
- Foydalanuvchi autentifikatsiyasidan so’ng qo’ng’iroqlarni yo’naltirish
- Mijozlarga avtomatik chiquvchi qo’ng’iroqlar
- Qayta qo’ng’iroqlarni rejalashtiruvchisi
- Kredit karta to’lovi uchun autentifikatsiya
- Telefon orqali avtomatik buyurtma qabul qilish
- Foydalanuvchilarning telefon orqali so’rovlari
- 120 tilda matndan nutqqa va nutqdan matnga tarjima
Microsoft jamoalari
3CX MS Teams platformangiz bilan integratsiyalashib, qimmat Teams rejalariga tejamkor muqobil taklif qiladi. Qo’ng’iroqlar 3CX ga ulangan SIP magistrallari orqali amalga oshiriladi, shuning uchun kamroq foydalanuvchilarga qimmat MS 365 E5 obunalari kerak bo’ladi.
MS Teams-ni 3CX bilan birlashtirib, siz sozlash va texnik xizmat ko’rsatish juda oson bo’lgan kuchli va ishonchli PBXga ega bo’lasiz. Bunday holda, muhim qo’shimcha telefoniya funktsiyalari mavjud bo’ladi:
- Qo’ng’iroq hisobotlari
- Qo’ng’iroq navbatlari va agent tanlash strategiyalari
- Qo’ng’iroq guruhlari
- Ovozli menyular
- Teams tomonidan sertifikatlangan eshitish vositasi yoki telefonlar talab qilinmaydi
CRM integratsiyasi
3CXni CRM tizimi bilan integratsiyalash mijozlarning sodiqligini oshiradi, xodimlarning samaradorligini oshiradi va biznes resurslarini tejaydi. Mashhur CRM tizimlari bilan integratsiya amalga oshirildi: Salesforce, Microsoft Dynamics, Hubspot va boshqalar
CRM integratsiyasi xususiyatlari:
- CRM-da qo’ng’iroqlar ro’yxati
- Yangi kiruvchi raqam uchun yangi kontakt kartasini yarating
- Kontakt ma’lumotlarini tezroq topish
- 3CX Live Chat moduli orqali mijozlar bilan suhbatlar tarixini yozib olish
- CRM kartasidagi mijoz bilan aloqani tuzatish – hatto 3CX mobil ilovasidan qo’ng’iroq qilishda ham
Mehmonxona ATS
3CX Hospitality moduli sizga ortiqcha sarf-xarajatlarsiz yuqori darajadagi xizmatlarni taqdim etish imkonini beradi. Modul xodimlar o’rtasidagi ichki aloqa uchun ham, mehmonxona xonalarida telefon xizmatlarini ko’rsatish uchun ham qo’llaniladi:
- Mehmon kelishi / ketishi bilan xonani ishga tushirish
- Xonadagi ichki telefonda mehmonning ismini o’rnatish
- Tashqi qo’ng’iroqlarni zaryadlash
- Mehmonxona mehmonlari uchun signallarni o’rnatish
- Bepul mehmonxona xonalaridan tashqi qo’ng’iroqlarni bloklash
| Rasmiy veb-saytda 3C ulanish sifatini sinab ko’rishingiz mumkin